لوله کاروگیت 2000 میلیمتر

لوله کاروگیت 2000

لوله کاروگیت با قطر داخلی 2000 میلیمتر و قطر خارجی 2240 میلیمتر میباشد. لوله فاضلابی 2000 یا لوله اسپیرال کاروگیت 2000 در مقاومت های 8 و 16 و 31.5 کیلونیوتن و طول شاخه های 3 و 6 و 12 متر تولید میگردد.

لوله کاروگیت 2000 میلیمتر جهت انتقال فاضلاب های صنعتی کارخانجات، پتروشیمی ها، پالایشگاه های نفت و گاز و شهرک های صنعتی و منهول پلی اتیلن، سپتیک تانک پلی اتیلن، چربیگیر پلی اتیلن و ایستگاه پمپاژ و… همچنین داخل تونل و غلاف دور لوله های گاز و آب برای بتن ریزی و زیر جاده ها برای گذر آب و داخل کانال ها بکار میرود. مقدار بارگیری لوله های کاروگیت 2000 میلیمتر در هر تریلی 12 متر طول میباشد.

وزن لوله کاروگیت 2000 میلیمتر

لوله کاروگیت دهنه 2 متر

وزن لوله کاروگیت 2000 میلیمتر از مهمترین دیتیل‌هاییست که در هنگام خرید این تجهیزات، بایستی از آن اطلاع داشته باشید. عوامل مختلفی میتوانند بر وزن لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی موثر باشند:

  1. مقاومت مکانیکی: با افزایش مقاومت مکانیکی، میزان متریال اولیه بیشتری مصرف میشود. بنابراین وزن محصول هم افزایش می‌یابد.
  2. مواد اولیه: نوع گرید مواد اولیه، میتواند بصورت PE80 یا PE100 باشد. چنانچه از مواد اولیه PE100 استفاده شود، محصول تولیدشده دارای حجم کمتر و البته وزن کمتری می‌باشد. اما بلحاظ مقاومت، این دو گرید هیچگونه تفاوتی با هم ندارند.
  3. میزان خالص بودن مواد تولیدی: هرچقدر پلی اتیلن بیشتر (خالصتر) باشد، وزن محصولات باکیفیت نیز بیشتر میگردد.

درهمین رابطه میتوان به وزن لوله کاروگیت سایز 2000 میلیمتر در مقاومتهای فشاری مختلف اشاره نمود:

  • وزن لوله‌های آکاردئونی فاضلاب با مقاومت فشاری 8 کیلونیوتن و بدون کوپلر: 184 کیلوگرم
  • لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی 2000 (کاروگیتی) با مقاومت فشاری مکانیکی 16 کیلونیوتن و بدون کوپلر: 75 کیلوگرم
  • لوله آکاردئونی فاضلاب 80 اینچ با مقاومت فشاری 31.5 کیلونیوتن (بدون کوپلر): 281.75 کیلوگرم
  • وزن لوله کاروگیتی 2000 میلیمتر با مقاومت فشاری 64 کیلو نیوتن (بدون کوپلر): 5 کیلوگرم

مشخصات فنی لوله کاروگیت سایز 2000 میلیمتر (80 اینچ)

خرید لوله کاروگیت سایز 2000 میلیمتر، بدون توجه به مشخصات فنی این محصولات، کاری اشتباه و غیرعاقلانه است. چراکه میتواند بطور کامل، تمامی محاسباتتان را در پروژه بیهوده کند. بنابراین هرگونه برنامه ریزی برای درنظرگیری، آنالیز دبی و انتقال، ساخت ظرفیتهای مختلف تجهیزات صنعتی، خرید و نوع نصب این سایز از محصولات، حتماَ باید بر اساس جدول مشخصات فنی لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلاب صورت پذیرد.

جدول مشخصات فنی لوله‌های کاروگیت سایز 2000 میلیمتر به شرح زیر است:

نوع لوله و اندازه اسمی لوله کاروگیت سایز 2000 میلیمتر
اندازه قطر خارجی (در مقاومت های مکانیکی مختلف) 2240 میلیمتر
قطر دهانه لوله به اینچ 80 اینچ
قابلیت تولید در فشار 4 BAR
قابلیت تولید در فشار 8 BAR دارد
قابلیت تولید در فشار 16 BAR دارد
قابلیت تولید در فشار 31.5 BAR دارد
قابلیت تولید در فشار 64 BAR دارد
وضعیت اتصالات چسبیده در هنگام تولید بدون کوپلر
متراژ طول لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلاب 2000 بدون واشر و کوپلر 6، 7 و 12 متر
مقاومت حلقوی کوتاه مدت SN8
مقاومت حلقوی بلند مدت 31.5  BAR
نشانه‌گذاری پیروی از استانداردهای داخلی و بین المللی
ضخامت لبه‌های جداره داخلی 60 میلیمتر از هر سمت
قطر داخلی 2000 ± 5 میلیمتر
قابلید تولید مسلح با ورقه های آهنی دارد (لوله های SPR)
وزن تولید در فشار 8 BAR 184 کیلوگرم (بدون کوپلر)
وزن تولید در فشار 16 BAR 258.75 کیلوگرم (بدون کوپلر)
وزن تولید در فشار 31.5 BAR 281.75 کیلوگرم (بدون کوپلر)
وزن تولید در فشار 64 BAR 402.5 کیلوگرم (بدون کوپلر)
نوع تولید اسپیرال کاروگیت
بهترین روش اتصال کوپلر حرارتی – جوش الکتروفیوژنی

قیمت لوله کاروگیت سایز 2000 میلیمتر

عوامل متعددی بر فرآیند تعیین قیمت لوله کاروگیت سایز 2000 میلیمتر، تأثیرگذار می‌باشند. ازجمله‌ی مهمترین پارامترهای موثر بر قیمت لوله پلی اتیلن دوجداره 2000 میلیمتر، میتوان به عوامل زیر اشاره داشت:

  • مقاومت فشاری: افزایش مقاومت فشاری به افزایش وزن لوله منجر میشود. همچنین به افزایش کاراییهای لوله و قابلیت نصب عمیقتر دفنی آنها کمک می‌کند. بنابراین مستقیماَ در افزایش قیمت لوله آکاردئونی فاضلاب (کاروگیتی) موثر خواهد بود.
  • وزن لوله: درواقع منظور از لوله، وزن هر شاخه یا هرمتر از لوله است. علاوه بر میزان مقاومت فشاری، نصب یا عدم نصب کوپلر نیز در تعیین نهایی وزن پایپ ها موثر است.
  • متراژ شاخه: طول شاخه های تولیدی میتواند در متراژهای 3، 6 یا 12 متری باشد.
  • کیفیت ماده اولیه: در این مورد 2 مسئله مهم تأثیرگذار است. اول آنکه ماده اولیه موردنظر از نوع گرید PE100 است یا PE80. و دوم آنکه میزان خلوص پلی اتیلن هرچقدر بیشتر باشد، محصول نهایی باکیفیت‌تر و البته اندکی گرانتر است.

قیمت لوله کاروگیت 2000

در بحث جمع بندی هزینه‌های این سایز لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی میتوان گفت:

درمجموع قیمت لوله کاروگیت سایز 2000 میلیمتر (اعلامی از سوی شرکت پایپ ایران) از رنج قیمتی 7.800.000 تومان شروع میشود؛ و تا 19.275.000 تومان (مقاومت مکانیکی بالاتر و دیگر ویژگیها) ادامه خواهد داشت.

با توجه به نوسانات دائمی بازار و دشواریهای مربوط به آپدیت لحظه ای قیمتها، پیشنهاد میشود به جهت استعلام قیمت با کارشناسان فنی مجموعه پایپ ایران تماس برقرار نمایید.

خرید لوله کاروگیت 2000 میلیمتر ارزان

تولید لوله کاروگیت ارزان سایز 2000 میلیمتر، چگونه ممکن است؟

صحیح ترین راه تولید لوله پلی اتیلنی دوجداره 2000 میلیمتر ارزان تر، استفاده از گریدهای خام PE100 است. ساختار گرید PE100 به گونه‌ایست که با کوچکتر نمودن حجم لوله، وزن لوله را کم میکند. اما کیفیتی کاملاَ یکسان با لوله‌های تولیدی PE80 ارائه میدهد. نکته جالب اینجاست که بلحاظ انعطاف نیز، در وضعیت مناسبتری قرار دارند.

اما گاهاَ برخی از تولیدکنندگان سودجو، دست به اقدامات خلاف قوانین نیز می‌زنند. برخی از این تولید کنندگان با اضافه سازی گرانول به مواد اولیه، سعی در کاهش هزینه‌های ساخت دارند. بنابراین با قیمت کمتری نیز به فروش میرسانند و گاهاَ برخی از کارفرمایان ناآگاه نیز از این مسئله استقبال میکنند!!.همچنین گاها تولید کنندگان به میکس مواد بازیافتی و گریدهای اولیه پلیمری می‌پردازند. ساخت در هر دو حالت، میتواند به تولید محصولاتی کم ‌کیفیت و ضعیفتر منجر شود. بنابراین به منظور خرید لوله کاروگیت 2000 میلیمتر، تنها به تولیدکنندگان معتبر کشور رجوع نمایید.

موارد کاربرد لوله کاروگیت 2000 میلیمتر

کاراییها و موارد کاربرد لوله کاروگیت 2000 میلیمتر بسیار جذاب و گسترده می‌باشد. سایز دهانه‌ی بزرگ این لوله‌ها امکان انتقالهای با حجم زیاد را در پروژه‌های صنعتی و عمرانی فراهم میکند. همچنین این سایز از لوله ها، بخصوص در مقاومتهای مکانیکی بالاتر، امکان نصب دفنی مناسبی دارند.

برخی از مهمترین کارایی های لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی 2000 میلیمتر به شرح زیر می باشد:

  1. غلاف کشی حجم زیادی از کابلها و فیبرهای نوری مخابرات و برق. (در مجراهای عبوری اصلی شهرها)
  2. انتقال آب آشامیدنی و پساب. (پروژه های مختلف آبرسانی با حجم بالا)
  3. جمع آوری و انتقال فاضلابها در خطوط اصلی
  4. انتقال ثقلی آب رودخانه های بزرگ و دریاها
  5. انتقال فاضلاب درونی و خارجی مجتمع های صنعتی بزرگ کشور. (نیروگاه‌]ا، پالایشگاه‌های نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع فولادی بزرگ کشور)
  6. هدایت مایعات تحت فشار مجاز در دبی بالا
  7. بکارگیری جهت ساخت منهول پلی اتیلن و چربی گیر پلی اتیلن
  8. طراحی و ساخت مخزن سپتیک. (سپتیک تانک)
  9. ساخت مخازن اسید و مخزن نگهداری آب و دیگر سیالات پلی اتیلنی
  10. مخازن پالایش ابتدایی پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی
  11. دیواره چاه های آب بزرگ
  12. زیرسازی پلها و خطوط حمل و نقل ریلی

بکارگیری لوله‌های کاروگیتی سایز 2000 میلیمتر در هریک از فعالیت های عمرانی و تولیدی فوق، غالباَ برای حجم ها و ظرفیت های مختلف نگهداری و انتقال انجام میشود.

کاربرد کاروگیتها در آبرسانی و انتقال فاضلاب

استفاده از لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی سایز 2000 میلیمتر در پروژه های:

  • آبرسانی. (لوله کشی های طولانی یا کوتاه با حجم و دبی آب بالا)
  • و انتقال فاضلاب. (خطوط اصلی جمع آوری و انتقال فاضلاب)،

بسیار رایج است. سطح صاف و صیقلی درونی این لوله‌ها، امکان عبور راحت و بی‌دردسر جریانات فاضلابی را فراهم میکند. بدون اینکه ذرات معلق در آن گیر کنند؛ و یا حتی ته نشین شوند. رنگهای روشن درونی این لوله ها نیز به انجام امور ویدئومتری کمک میکند. وجود استانداردهای بهداشتی این لوله‌ها (لوله کاروگیت سایز 2000 میلیمتر HDPE)، عملیات انتقال آب آشامیدنی را نیز ممکن میکند. همچنین چنانچه جریانات فاضلابی دارای مقادیر زیادی از عناصر قلیایی، اسیدی و شیمیایی باشند، جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. زیرا مقاومت و ایستادگی این لوله ها در برابر سیالات اسیدی و بازی بسیار بالاست.

ساخت چربی گیر با لوله پلی اتیلن دوجداره

کاربردهای لوله کاروگیت 2000

بکارگیری لوله کاروگیت 2000 میلیمتر در امور تولیدی، یکی از مهمترین استفاده های این تجهیزات بشمار میرود. بطوریکه امروزه در طراحی و تولید انواع چربی گیر پلی اتیلن از لوله‌های پلی اتیلنی دوجداره فاضلابی استفاده میشود. بطورکلی برخی از کاربری‌های خدماتی و رفاهی نظیر:

  • بیمارستان ها و مراکز بستری درمانی
  • قالی شویی‌ها
  • رستورانها‌، فست فودها و انواع آشپزخانه های صنعتی
  • مجتمع های اقاکتی بین راهی
  • هتلها و…،

بدلیل ارائه خدمات متعدد پخت و پز و همچنین زدودن آلودگیهای پرچربی از لوازم و فرش، همواره فاضلابهایی مملو از چربی تولید می‌کنند. وجود بیش از حد چربی در جریانات فاضلابی، هم میتواند موجب انسداد لوله‌ها شود. و هم موجب پالایش طولانی‌تر و وقتگیر فاضلاب شود. بنابراین چربی گیر پلی اتیلن در اولین مرحله تصفیه فاضلاب استفاده می شود تا پسابی با درصد روغن و چربی کمتری به مراحل بعد، راه پیدا کند.

جهت پوششدهی نیازهای کاربریهای بزرگ، بایستی از چربی گیرهای بزرگ پلی اتیلنی استفاده نمود. یکی از مناسبترین گزینه‌ها برای ساخت بدنه چربی گیر پرظرفیت، خرید لوله کاروگیت سایز 2000 میلیمتر می‌باشد.

نکته: هر سال حدود 500.000 تن عناصر روغنی و چربی، وارد چرخه‌ی فاضلاب کشور می شود. درواقع بهتر است بگوییم: چرخه‌ی معیوب فاضلاب کشور!

اتصال لوله کاروگیت 2000 میلیمتر

جهت اتصال لوله پلی اتیلن دوجداره سایز 2000 میلیمتر فاضلابی، دو روش اصلی عمدتاَ مورد استفاده قرار میگیرد:

  1. شیوه اتصال با کوپلر حرارتی:

میزان آب بندی کوپلرهای حرارتی بسیار بسیار عالیست. عملاَ اگر به درستی عملیات آب بندی را با استفاده از کوپلرهای حرارتی انجام دهید، باید برای همیشه با دغدغه‌های نشتی خداحافظی کنید. کوپلرهای حرارتی، البته بخشی از عملکرد خوبشان را مدیون استفاده از ماده اولفین هستند. نکته هیجان انگیز اینجاست که علاوه بر کیفیت آب بندی عالی، این نوع اتصالات از قیمت بسیار ویژه ای نیز بهره می‌برند. بنابراین استفاده از این شیوه اتصال لوله کاروگیت 2000 میلیمتر، کاملاَ توجیه اقتصادی خواهد داشت.

  1. اتصالات جوشی لوله آکاردئونی فاضلاب

قوانین جهانی در حوزه اتصال لوله‌های پلی اتیلنی و کاروگیتی میگوید:

لوله‌های تا سایز 1200 میلیمتر را میتوان با استفاده از کوپلرهای پی در پی، متصل نمود منظور از کوپلرهای پی در پی، «استفاده از یک کوپلر به ازای هر متر از لوله» است. برای اتصال لوله کاروگیت سایز 2000 میلیمتر، بایستی از جوش الکتروفیوژنی و یا کوپلرهای حرارتی استفاده نمود.

خرید لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلاب 2000 از پایپ ایران

گروه صنعتی پایپ ایران (https://pipe-iran.ir) را دیگر همگان به عنوان غول تولید انواع لوله‌های صنعتی و تجهیزات آب و فاضلاب کشور می‌شناسند. با تکیه بر توان فنی مهندسین سرفراز و کارآمد داخلی و به پشتوانه‌ی احداث و راه اندازی:

  • خطوط تولید تمام مکانیزه و مطابق با اصول روز جهان
  • و آزمایشگاه های تخصصی نمونه‌گیری محصولات،

امروزه مجموعه پایپ ایران نه تنها بر تمامی نیازهای داخلی و حرفه ای کشور فائق آمده است. بلکه سالهاست که به صادرات محصولات باکیفیت‌ خود به کشورهای همسایه نیز اقدام نموده ‌است. ازجمله‌ی مهمترین تجهیزات تولید شده این مجموعه (مطابق با استانداردهای جهانی)، میتوان به نمونه‌های زیر اشاره نمود:

  • ژئو تکستایل
  • ژئوممبران
  • خرید لوله‌ کاروگیت 2000 میلیمتر و پلی اتیلنی
  • پایپ های فولادی، پوش فیت، پی وی سی و 5 لایه
  • لوله پلیکا، لوله سبز، مانیسمان و زهکشی
  • سپتیک تانک (گندانبار)
  • دریچه منهول
  • منهول پلی اتیلن، فایبرگلاس و پیش ساخته بتنی
  • انواع مخزن نگهداری سیالات شیمیایی. (مخزن اسید، مخازن آب فایبرگلاس، مخازن نگهداری سیالات بازی و قلیایی، منابع پلی اتیلن، ته قیفی، گالوانیزه و…)
  • چربی گیر پلی اتیلن
  • شوتینگ زباله
  • عایق الاستومتری و نوار تیپ
  • نوار تیپ
  • و…

چنانچه قصد خرید لوله پلی اتیلن دوجداره 2000 میلیمتر (خرید لوله کاروگیت 2000 میلیمتر) را دارید، میتوانید پیش از هرگونه ثبت سفارش، با کارشناسان مشاور مجموعه پایپ ایران تماس حاصل نمایید. مسلماَ با دریافت مشاوره های رایگان و تشریح ابعاد پروژه‌تان، میتوانید دست به انتخاب صحیح‌تری بزنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 49 میانگین: 4.8]